Podria estar embarassada?
Hola! Porto uns dies molt preocupada..
Dissabte passat estava amb el meu novio a casa seva, i ens vam posar calents pero no teniem condó. Vam fer-ho durant 5 minuts o menys, pero ell no va ejacular ni va penetrarme fins al fons. Era el primer cop que ens passava i vem parar cap als 5 minuts maxim. En teoria em falta 1 setmana perquè m'hagi de venir la regla per tant encara no tinc cap retràs, pero estic molt preocupada!
Vaig llegir per internet que uns simptomes de que comences a estar embarassada son (entre d'altres): inflament abdominal, ganes de orinar frecuentement i cansanci. I pateixo les 3..
Sé que hi ha poques possibilitats de que ho estigui, pero
Puc estar embarassada?
Gracies!!!
IESP

Hola Calypso!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Per això sempre diem que és tant important utilitzar el preservatiu, perque sinó ens estem preocupant CONSTANTMENT de l'embaràs o de les infeccions.
A més, si estàs preocupada, és normal que sentis malestar i que comencis a relacionar-ho tot amb l'embaràs. No se dir-te si ho estàs, però si es retrasa la regla, hauries de fer-te un test d'embaràs (els vénen a la farmàcia).
Encara que el noi penetri poca estona o no arribi fins al fons, pot segregar el líquid preseminal: aquest apareix abans del semen, serveix per netejar el conducte per on passarà, però ja conté espermatozoides.
Així que ja sabeu, la propera vegada, utilitzeu el preservatiu des del principi i us ho podreu passar bé tots DOS ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat