aprimarsee
siusplau ajuda! em vull aprimar 2-3kg, no més. tinc 15 anys i porto com mig any dient que menjare menys, pero cada cop que dic que intentare menjar menys encara tinc mes gana. no se q fer per aprimarme, no estic gorda pero magradaria reduir una mica de panxa ja q casi no tinc curves i vull tenir la panxa més plana. siusplau digam un consell per aprimar! q hauria desmorzar i brenar normalment per avitar menjar galetes? graciessssss
Sara Bujalance

Hola pauletta123! La millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. A part d'això no cal que facis res més. Pensa que si estàs en l'adolescència és normal que tinguis molta gana, la tens perquè estàs creixent, estudiant, possiblement fas esport i el teu cos necessita nutrients, que et demana a través de la gana. Si no li fas cas a la gana, al final s'acaba convertint en una mica d'ansietat i acabes "picant". El millor esmorzar que pots fer al matí, quan encara no has sortit al cole és un làctic (llet o iogurt, per exemple), un hidrat (cereals o torrades de pa, per exemple) i una fruita fresca, o un suc de fruita natural. Aquest seria un esmorzar perfecte. A mitja tarda, per berenar, pots menjar fruita, un iogurt, o un entrepanet o, de tant en tant, també et pots menjar un croissant o una ensaïmada, el que a tu t'agradi. Recorda, la clau és menjar de tot, en l'equilibri adequat (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport. Un petó molt gran!