Siusplau es molt molt urgent!!!
Bonees!
Fa un temps us vaig fer una pregunta i ara es quan mes us necessito.
Aquest carnaval vaig a veure a una amiga i aprofitare per veure al meu novio. Com es carnaval i no en veiem gaire volem fer-ho. El problema es quejo no soc d'alla i no podem anar a casa seva.
Ami no m'importa fer-ho en un WC pero la pregunta que jo em faig es: si ho fem a un WC com ens posem? Em fara mal si porto sense fer-ho mes d'un any?
Moltes gràcies
IESP

Hola Eyan!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Perdona per contestar més tard del que volies, però tenim moltíssimes preguntes!
Respecte al lloc, sempre és millor poder estar còmodes i en un lloc tranquil. Si no hi ha cap possibilitat (una casa d'algú altre, per exemple) i l'únic que se us ha acudit és en un WC, us podeu posar: ell sentat i tu a sobre seu.
No hi ha cap problema si l'últim cop que vas fer-ho vas ser fa un any, però segurament notaràs que tot és molt nou, per la falta de costum. estaria bé que aneu a poc a poc, que jugueu amb el vostre cos per a que estiguis excitada i lubricada. Així, tot serà més fàcil!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat