Ajuda
Fa mesos que he parlat amb la meva parella sobre fer l'amor, i quan estem els dos junts, sols, es posa el condó i quan estem a punt, tenim un problema: no m'entra... Vull dir que el seu pene no m'entra a la meva vagina! No es el primer cop que passa, ja ha passat més d'un cop... Que puc fer?
IESP

Hola Nonima
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, no és pas una cosa extranya: quan les noies estan nervioses o no estan molt excitades, és normal sentir com que el penis "no entra".
Et diria que, sobretot, no oblidis la resta del cos per gaudir, ja que la penetració ha de venir quan tu estiguis excitada i notis que lubriques. Si encara no estàs "calenta" i estàs preocupada per si entra o no, és normal que la musculatura es tensi i no deixi passar el penis còmodament.
Una altra cosa que es pot fer, és que primer introdueixi un dit a la vagina, i després dos. D'aquesta manera, t'acostumaràs a la sensació i serà molt més fàcil que entri el penis. Què et sembla?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat