Agradarlo
Fa temps que mencanta un nen, nomes parlem per wats ap, pero cada dia encara que sempre lobro jo. Vull quedar amb ell i nose com liarme, encara no me liat i tinc 13. Com fico la llengua!
?
Primer ens petonegem i tal pero despres com, obro la boca i que faig? Que pasa si els dos posem la llengua? Es xoquen?
Gracies
IESP

Hola Happy Girl!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Abans de tot, has de saber que és normal que tinguis tots aquests dubtes: ningú neix ensenyat! Les respostes les tindràs a base de pràctica, ja que s'ha d'aprendre a fer petons. Però hi ha una part innata en les persones, ja que és sorprenent la capacitat que tenim per fer-los bé en poc temps! :)
Estaria bé que en lloc de parlar per WhatsApp, també el puguis trucar, així us aneu coneixent més! Un dia, pots proposar de quedar, aviam què diu. No tinguis pressa per liar-te, perquè tot arriba, de veritat ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat