Dits
Una cosa, em podrieu dir mes o meys com es un orgasme? De vegades nose com sento molt plaer, apreto les cames i llavors em ve com uns calfreds que em donen molt de plaer... Mes o meys quan dura un orgasme? Es aixo o encara dona mes plaer jajaja?
Tambe vull aprendre com ficar me els dits, no trobo el clitoris
IESP

Hola Happy Girl!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El que descrius podria ser un orgasme sí. Es tracta d'una sensació física molt agradable, i després de tenir-lo, el cos es queda totalment relaxat :)
El clítoris està a la zona exterior de la vulva, té un tamany com un pèsol-cigró, i quan la noia està excitada sol inflar-se i tenir una forma arrodonida. És l'òrgan més erògen de les noies, i és el que estimules quan apretes les cames segurament.
Respecte a ficar-se els dits, recorda que la vagina no té tanta sensibilitat, ja que el plaer físic està fora. Quan una noia s'introdueix els dits, ho fa a la vagina, que és el segon orifici que trobem. N'hi ha tres: el de la uretra, que és molt petit (per on surt el pipi), la vagina (per on surt la menstruació) i l'anus (aquest el tenim tots!)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat