simptomes de la regla
Hola adolescents, a veure em passa una cosa que no se si es normal. Es dies que tinc la regla em veig gorda, unflada. Voldria seber si és una mania meva o pot ser un simptome perquè no em sento bé amb el meu cos aquest dies. Gracies!
IESP

Hola Lanuberosa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que és una sensació molt natural!
Els dies que les noies tenen la menstruació, solen sentir-se més cansades i com inflades, com tu dius. Això és per les hormones, i també degut a les molèsties físiques que comporta tenir la regla (algunes noies senten molt mal).
Un remei molt bo és menjar sa aquells dies (res de greixos, ni aliments difícils de digerir ni begudes amb gas) i fer esport! Tot i que estiguem més cansades, està demostrat que fer esport quan es té la regla fa sentir molt millor. :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat