URGENTT PREGUNTESS!!! CONTESTEU RAPID
Lac osa es que e quedat ab un noi amb qui porto moltde temps de lio pero ara ja no e sper liarse sino que m'ha dit de fero,jo tinc 14 anys i ns si estic preparada ni si es la persona amb qui ho he de fer ja que som ''follaamigos'' i encara k jo estigui enamorada ell em veu com una bona amiga amb drets saps? i ns k fer perk per una vanda em moro de ganes pero per un altre estic nerviosa,tinc pors corte ns com anira si fara mal o no si surtirá be....
nOLI VULL DIR RES A ME MARE!! PERO I SI ES TRENCA EL CONDO K FAIG? ON VENEN PASTILLES PER EL DIA DESPRES,SENSE QUE ELLA SENADONI.
dESPRES PER FER SEXE ORAL,EL NOI HA DE PORTAR CONDO?
AAHHHHHH TINC UN LIO,NO VULL KEDARME EMBAR´SSADA NI K PASI RES PERO I SI ES TRENCA? AJUDAAAAA DONEUME CONSELL SIUPLLAUU:'''(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Crec que tu mateixa ho has dit: NO saps si estàs segura.
Quan ho estiguis, ho notaràs, perquè moltes d'aquestes pors no hi seran.
Recorda que per que algú que t'agrada et digui que vol tenir relacions, tu no has de dir que sí automàticament. És una decisió que s'ha de prendre amb calma, sense pressions.
També estaria bé que en puguis parlar amb ell de tots aquests sentiments, ja que segurament també té alguna cosa a dir-te. I us diria que aneu pas per pas, sense presses, ja que quan un fa coses per les que no està preparat, després se sent malament.
I la sexualitat és per gaudir-la i viure-la tranquil·lamnent oi? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat