Complexe
Hola, estic feta un lio, medeixo 1'58 i peso 53 kg, em miro al miraall i em veig grasa, lletga , baixeta.. Sento com que tots els nois pasan de mi, que tothom em mira i em veu lletga. Em sento fatal amb mi mateixa, eh buscat com treuram panxeta i treure abdominals, pero em segueixo veient igual. Vui estar contenta amb e meu fisic.. no se com fer-ho , eh probat a ficarme els dits pero cuan arribo paro perque em fa por, sisplau. ajuda..
Sara Bujalance

Hola anonima2000! Entenc que deus estar passant per un època una mica difícil respecte el teu aspecte físic, però per la teva alçada el teu pes és correcte, així que no t'amoïnis! Estàs bé! I MAI et fiquis els dits, vomitar no serveis per aprimar, et pot portar molts problemes de salut i pot acabar ficant-te en un trastorn alimentari, així que no ho tornis a intentar! El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat i fer esport. A part d'això, la única manera d'agradar-te a tu mateixa, és acceptar-te tal i com ets! Segur que el teu cos té parts molt maques, el que passa és que has d'aprendre a veure la teva pròpia bellesa! L'adolescència pot ser una època difícil en aquests aspectes, t'aconsello que parlis amb algú més gran que tu amb qui tinguis confiança, els pares, germans, cosins... de cara a que t'ajudin a trobar-te bé i a passar per l'adolescència sense patir excessivament. Un petó!!