No m'alimento com abans
Hola jeje, bé el meu problema és que no m'alimento com abans no ho entenc abans menjava un munt mes de 8 menjars al dia i ara que i tornat de les vacances no m'alimento gairebé res minim com 2 vegades al dia, al migdia i sopo i ja està, abans era mes pleneta i tenia "Xixa" ara ni la tinc i els meus amics em diuen que em i tornat anorèxica només de cintura només cintura esque sobre els idono la raó perquè la tinc super petita i ho e comprovat el meu cosí gran fa dies mea envoltat amb les seves mans la meva cintura, només amb les mans que fort em va semblar perque només era amb les mans no amb els braços, i no ho entenc que pot ser, anorèxia, depressió, és que també he tingut problemes. Gràcies petonets: *
Sara Bujalance

Hola Samy! Pel que dius has perdut força pes en poc temps i això ha vingut acompanyat d'una ingesta més petita de la que feies abans. A veure, tot això pot ser per molts motius, pot ser que el teu cos estigui canviant, o si t'has trobat trista i has perdut una mica la gana, t'has aprimat. I pot ser per tot plegat. Però sigui pel que sigui, no et saltis cap àpat! Dius que només dines i sopes i això no és saludable! És molt important que també esmorzis a casa i mengis alguna cosa també al pati de l'escola, a part del dinar i el sopar. Pensa que encara que ara t'hagis aprimat, està demostrat científicament que les persones que habitualment no esmorzen, amb el pas del temps tenen una probabilitat molt més alta de patir obesitat! Així que esmorza, és superimportant! Si vols mantenir un bon pes, NO ET SALTIS CAP ÀPAT, menja de tot, equilibrat, i fes esport. I un altre consell que et puc donar és que parlis de tot això amb els teus pares, de com menges, dels problemes que dius que has tingut últimament, ells t'ajudaran a trobar-te millor. Un petó molt gran!