Masturbar-se!! (URGENT, SI US PLAU CONTESTEU)
Hola!
Bé, per començar sóc noia i tinc 16 anys. Ultimament tinc molt desitj sexual (cal destacar que estic tontejant amb un noi que em posa molt) i per tenir una mica de plaer vaig decidir mesturbar-me per primera vegada(encara sóc verge). Quan em toco el clítoris molt bé, pero a la hora de posar-me els dits em fa mal (si en poso un no, però si vull posar dos és gairebé impossible que entrin i em fa mal) i no sé que fer. També he llegit que posar-se els dits és bó perque així es dilata una mica més el forat per a la hora de fer-ho, és veritat?
Em seria mol util si contestessiu perque estic una mica preocupada pel fet de que em fagi mal...
GRÀCIES!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El que et passa és el més normal de món!
La millor forma per obtenir plaer no és amb la introducció de dits a la vagina. Si mires pel consultori veuràs moltes consultes sobre masturbació femenina. T'expliquem, les noies/dones tenim el clítoris i aquest és l'òrgan que s'encarrega únicament de proporcionar plaer. Si vols conèixer el teu cos i vols masturbar-te, prova a estimular la zona del clítoris, acarona la zona, suau, més fort, de dalt a baix, fent rodones, estimulant directament, estimulant indirectament i poc a poc sentiràs com va augmentant la teva excitació. Tal i com fas.
Per tant, no t'has de preocupar!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL