ajudaa!!! (alimentacio i exercici)
Mai he tingut problemes amb aixo de l'alimentacio ni problemes amb el meu cos. Desde petita que menjo molt be, despres de sopar potser agafo una mica de formatge i pernil. Estic bastant agust amb el meu cos. M'agrada i no em puc queixar (bueno, sempre hi ha alguna coseta que no t'agrada). Quan apreto el cul tinc com una mica de celulitis i al començament de les cames tambe, no estic gorda ni molt menys, pero noto que hauria de fer mes esport. Desde fa un mes o aixi faig 30 sentadillas i faig un exercici (que no se com explicar) que fas força ambla panxa, aixi treballo tot. M'agradaria que em diguessiu quins exercicis puc fer per tenir una bona salut i sobre la celulitis que puc fer? es recomanable fer exercici per la nit?
moltes gracieeees!!!!!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola m.! Els exercicis que fas a casa estan molt bé, sobretot si els fas regularment, però seria recomanable que, a part d'això, en fessis algun altre esport fora de casa, al voltant d'uns 3 cops per setmana. Qualsevol esport que t'agradi (còrrer, anar en bici, ballar, nedar, fútbol, voley, patinar....etc) t'anirà bé perquè amb tots els esport treballem el cos sencer. De totes maneres si vols treballar especialment cul i cames, anar en bici o fer classes dirigides d'step t'anirà molt bé, ja que mouràs tot el cos i especialment cul i cames. Pel que fa a la cel·lulitis, no t'amoïnis gaire, és un tipus de greix que té a veure amb el fet de ser dona i tenir hormones femenines (els homes, al tenir més testorena, tenen pèl al cos i barba. És tan normal que les dones tinguin cel·lulitis com que els homes tinguin barba). Pràcticament totes les dones tenen cel·lulitis, unes més, altres menys, però gairebé totes en tenen. La cel·lulitis és molt difícil de fer marxar, però si menges bé i fas esport, la mantindràs a ratlla. Molts petons!!