sexualitat
Hola! Fara cosa d'uns dies vaig quedar amb el meu novio estavem a casa seva i ens vam començar animar (jo soc verge),em va començar a esfregar el seu penis per la meva vagina i la va introduir una mica no va arribar ni a la meita diria que va enrtrar uns 3,4,5 cm. Estic molt preocupada per si m'he pogut quedar embarassada no va ejacular dins meu i quasi no la va ni ficar tampoc i va estar gaira estona pero com que anavem sense condo....
Elena Crespi

Hola! com estàs?
Doncs és molt important que cada vegada que jugueu a fer fregaments utilitzeu el preservatiu ja que amb el líquid preseminal que allibera el penis del noi hi ha risc de que hi hagi un embaràs no desitjat i també de contagi d'Infeccions de transmissió sexual.
Les possibilitats d'embaràs realment són molt poques però hi són (encara que no ejaculés dins teu). Si ho desitges, pots anar a la tarda jove del centre d'atenció primària que tinguis a prop de casa i comentar-ho a la ginecòloga que hi hagi allà.
No sé quants dies fa que vas tenir la relació sexual de risc, si fa més de 72 hores només ens queda esperar a que et vingui la regla.
Espero que no passi res i que, a partir d'ara, prengueu les mesures necessàries sempre que el penis s'acosti a la vagina.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.cosultajove.cat