consells sexe a l'aigua?
M'agradaria que em donesiu consells per precticar sexe a l'aigua, quin es el millor lloc? banyera? piscina...? es necessari preservatiu? quina es la millor postura? Alguns consells?
Gràcies.
IESP

Hola nekane!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que tenir relacions dins l'aigua pot ser divertit, però també incòmode :)
- És necessari igualment fer servir el preservatiu, és clar!
- La postura la trieu vosaltres, però segurament serà més fàcil posar-se de peu i que un s'agafi amb les cames a la cintura de l'altra o que es posi d'esquenes (a més, el cos dins l'aigua no pesa gens!)
- El lloc també és la vostra elecció... Intenteu que no sigui un lloc públic, ja que no està permés! Així que haurieu de buscar un lloc íntim i tranquil, com en una piscina privada o en la banyera de casa!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat