No em veig be
Hola, tenia una pregunta amb no molta importància però m'agradaria saber la teva opinió, fa uns dos anys jo estava be, es a dir em sentia be amb mi mateixa, ara em veig i moltes vegades em dono fàstic. Sóc una noia que esta be de cos, o es el que crec, però ara he deixat de fer esport, i tinc por d'engreixar-me. Que faig?
Sara Bujalance

Hola!
La teva consulta sí és important, estàs parlant de com et sents i això és importantíssim! No hi ha cap necessitat de que sentis fàstic de tu mateixa, al contrari, tens tot el dret a sentir-te bé. Tu mateixa comentes que el teu cos està bé, així que aquest sentiment de no trobar-te bé quan et veus al mirall deu tenir a veure amb aspectes psicològics, per tant seria necessari que en parlessis amb algú més gran que et doni confiança i et pugui ajudar a sentir-te millor, com per exemple, els pares, crec que seria bona idea que els parlessis sobre com et sents. Pel que fa a l'esport, què és el que ha fet que el deixis? Espero la teva resposta, un petó!