mansturbacio
holaa primer que encara no meu contestat a l'altre preguntaa siusplau responeu la necessito. bueno despres que soc nois i que jo em solo mansturbar cada dia i que mai arribu a sentir res... aixo em preucupa per que estic molta estona acariciant-me els genitals, tocant el clitoris... i tot segueix igual i aixo em preucupa bastant epr que jo vull sentir alguna cosa i ficar-me els dits em fa cosa, siusplau responeume ncesiito conesells rapid :(
IESP

Hola Marinetaa24!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Una cosa a l'hora de masturbar-se i sentir plaer molt important és DEIXAR-SE PORTAR. És a dir, si estem pensant "vull senti plaer, vull sentir plaer..." el cervell no desconnecta i no para de pensar.
Et diria que intentis aprofitar la teva imaginació i fer servir les fantasies per posar el teu cervell " a to". D'aquesta manera, és més fàcil que el teu cos es posi en marxa i comencis a sentir plaer, sobretot si estimules el clítoris (òrgan més erògen de les noies) com ja estàs fent :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat