MANSTURBACIO :(
hola!!!!! En anonim siusplau. bueno el meu problema és que jo em masturbo gairebe cada dia pero no sento res i estic preucupada per aixo i el que no vull es ficar-me els dits, nose em fa cosa que em fasi mal o alguna cosa aixi donem la teva opinio de com es la millor manera de mansturbarse necessito sentir plaer yaa:( Moltes graciees i digueme totes les maneres de mansturbacio mes eficaces siusplau responeume rapiid.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per a sentir plaer el primer de tot és que to sentis pressió per arribar a l'orgasme o per sentir plaer, has d'estar còmode, tranquil·la i relaxada.
El més eficaç per a obtenir plaer és estimular el clítoris, no a través d'introduir res en la vagina. El clítoris és un òrgan que la única funció que té és la de proporcionar plaer. On està? Si no saps on està el teu clítoris el millor és que busquis una imatge per internet d'un dibuix dels genitals externs femenins i amb un mirallet et miris els teus genitals, i del que es tracta és que identifiquis totes les parts en tu. Un cop localitzada la zona del clítoris pots:
- Estimular la zona fent rodones
- Estimular d'adalt a baix
- Estimular directament al clítoris
- Estimular indirectament (amb el palmell de la mà per exemple)
- Jugar amb les pressions
- Jugar amb la velocitat del moviment (més lent i/o més ràpid)
I això en un entorn on estiguis tranquil·la i puguis dedicar-t'hi un temps.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per la teva consulta.
Helena Angel @HelenaAL