Hola
Hola, estic molt acomplexada amb el meu pes.
Faig més o menys 1'58 i peso 52 kilos.
Què puc fer per aprimar-me? O hauria de fer?
Tinc principis d'anorexia.
Sara Bujalance

Hola! Pots estar molt tranquil·la perquè el teu pes està bé! NO necessites aprimar res!. Les úniques pautes que has de fer per mantenir-te en un bon pes són menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Pel que comentes sobre que tens principis d'anorèxia, imagino que la preocupació pel pes i el menjar t'ho deu fer passar malament. Que et passi això és innecesari i injust. Et mereixes ser feliç i sentir-te bé amb tu mateixa. T'aconsello que parlis amb els pares sobre com et sents amb el teu cos, la preocupació pel pes, com et sents per dintre...etc. Parlar d'això amb els pares t'ajudarà a sentir-te bé i ells també t'ajudaran a evitar que aquesta preocupació pel pes es transformi en un trastorn greu. Sé que pot costar una mica parlar d'això amb els pares, però com abans ho facis, millor. Et treuràs un pes de sobre i ells t'ajudaran en tot el que puguin. Si cara a cara et costa dir-lis, pots provar d'escriure'ls en una carta com et sents, de manera que la poden llegir sense que ni hi siguis davant. Molts petons!!