ansietat
hola! fa temps que penso que estic una mica planeta però tothom diu que no. M'agradaria aprimar-me 1 o 2 kg pero tinc com una ansietat per menjar guarrades i coses que porten moltes calories i no ser com aguantar-me les ganes... es veritat que va bé menjar xiclet?
Sara Bujalance

Hola gleek! El xiclet no va bé ni malament, perquè ni engreixa ni aprimar, només que si en prens molt sovint pots acabar trobant-te que et fa mal la mandíbula de tant mastegar xiclet. El millor que pots fer per tenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. Els aliments com els dolços, la bolleria, l'embotit, etc són aliments que també has de menjar perquè el teu cos també els necessita, el que has de tenir en compte és que no és convenient menjar-en cada dia, però sí menjar-ne de tant en tant. Si intentes aguantar-te les ganes de menjar aquestes coses l'únic que aconseguiràs és obsessionar-te amb aquests aliments i acabar menjant-los amb ansietat. La millor manera d'evitar-lo és menjar-los de tant en tant. Un petó molt gran!