MASTURVAR...............................................................................................
Hola! venia a fer-vos unes cuantes consultes!:
MASTURVAR:
Bueno..amb el tema de masturvar tinc complicacions...avegades intento posarme 2 dits pero no puc, hem fa mal i avegades noto molèsties al principi del forat...i cuan vaig introduint el dit, cuan ja el tinc dins no noto res, es com si tingués el forat per dintre adormit però per fora al pirincipi del forat
SEXE:
Tinc 14 i tinc por de fer-ho...no em vingueu ara amb: as de fero amb qui et sentis mes be, NO EM DIGUEU AIXO PERQUE O SE! Esque se que em fara molt de mal, perque com e dit abans, amb 2 dit ja em fa mal..imaginar que ma dentrar una cosa mes gran només de pensar-ho ja hem fa mal!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una noia amb moltes curiositats! Som-hi!
Pel que fa a la masturbació: perquè introdueixes dits dins la vagina per a masturbar-te? Aquesta no és la millor forma d'excitar-te i de sentir plaer. Si mires pel consultori veuràs moltes consultes sobre masturbació femenina. T'expliquem, les noies/dones tenim el clítoris i aquest és l'òrgan que s'encarrega únicament de proporcionar plaer. Si vols conèixer el teu cos i vols masturbar-te, prova a estimular la zona del clítoris, acarona la zona, suau, més fort, de dalt a baix, fent rodones, estimulant directament, estimulant indirectament i poc a poc sentiràs com va augmentant la teva excitació.
Pel que fa a les relacions sexuals amb penetració. Tranquil·la, no et direm que ho facis amb qui et sentis bé (que també és important) sinó que si vas tensa, nerviosa i no estàs còmode o tranquil·la els teus genitals estaran tensos y la introducció de qualsevol cosa serà molesta o dolorosa. Per tant, estar tranquil·la és importantíssim, l'altre tema important per a una penetració menys dolorosa, és que estiguis excitada i això requereix calma, atracció i coneixement del teu propi cos. Si li ensenyes com t'agrada que t'acaronin serà més fàcil que ho faci com a tu t'agrada!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL