Sóc massa petita?
Hola, aquest any faig 14 anys i el meu novio en fa 18, portem un any i mig casi i ho volem fer, però sóc massa petita? M'hauria d'esperar? O ja estic preparada?
Elena Crespi

Hola maydefru!
Això ho has de dir tu mateixa, nosaltres no et podem dir si ja ho pots fer o no.
Ets tu qui ha d'aprendre a discriminar si estàs preparada o no. Això és part de la decisió.
Decideixis el que decideixis, fes-ho perquè realment vulguis.
Si decideixes fer-ho, sobretot escull un lloc tranquil, feu servir preservatiu des del primer moment que el penis i la vagina es toquin i estigues tranquil·la perquè a nivell qualitatiu no serà la millor vegada però serà especial.
També cal saber si ja heu anat jugant a d'altres coses i si us divertiu, ja qeu és important gaudir de tot el joc i no només de la penetració...
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres