Suor
Tin 14 anys i nose que passa però suuo moltíssim. Suo quan estic al cole jo puc estar asantat a la cadira de l' escola suo moltíssim per l'aixella. Pro no es ni per calor ni per cansansi. QUe puc menjar per no suar tant?
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que el tema de la suor no està directament relacionat amb l'alimentació. Cada persona té una sudoració diferent, i un altre motiu per suar, a part de la calor o el cansament, són els nervis, potser és per això que sues. La sudoració també té molt a veure amb el desodorant que fem servir, potser el que fas servir actualment no et va del tot bé. El millor que pots fer és anar a la farmàcia i demanar-lis un desodorant que ajudi a controlar la sudoració. Si tot i fent servir aquest tipus de desodorant, continues igual, ves al metge, ell et pot ajudar. I tot i que l'alimentació no estigui directament relacionada, és important que mengis de tot, variat, equilibrat i que facis esport, ja que tot això repercutirà positivament en tot el teu cos i estat de salut en general. Molts petons!!