com em puc aprimar?
hola, ja vaig passar una temporada dolenta amb l'alimentació però no em va passar res greu. fins que em vaig donar conte que no estava bé i vaig tornar a menjar, ara el que passa es que menjo massa i que cada vegada m'engreixo més... m'agradaria perdre algun kilet que em sobra... com o puc fer? es que ja ho intento pero no o aconsegueixo...
merci!!
Sara Bujalance

Hola per sempre! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació!. Les úniques pautes que funcionen per mantenir un pes correcte són menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), i fer esport habitualment. Si fas tot això com a hàbits no tindràs cap problema amb el pes. També és molt important que facis tot això per evitar tornar a tenir problemes amb el menjar i evitar un possible trastorn de la conducta alimentària. El que també t'aconsello és que parlis sobre com et sents amb el cos amb algun adult de confiança del teu entorn, com els pares, de cara a que t'ajudin a sentir-te bé amb tu mateixa i per a que t'ajudin a evitar que la preocupació pel pes es converteixi en un problema greu. Molts petons!!