Em donaran l'alta, però no estic bé...
Hola sara, estic tenint una recaiguda d'anorexia i bulimia, però ningú ho sap, i la piscologa està en proces de donar-me l'alta, la questio és que jo vull deixar enerera tot això d'anar a metges cada setmana, i de sentir-me malalta a la vista dels altres, però se que no estic bé, el problema és que no se si dir-ho als pares o no perque no els vui fer tornar a patir. Que faig?
Sara Bujalance

Hola Maria! Sé que estàs passant per un moment molt difícil i sé que costa dir-li a la psicòloga i als pares que no estàs bé quan estan a punt de donar-te l'alta, però és imprescindible que els hi diguis. Tranquil·la perquè no s'enfadaran, al contrari, agrairan que siguis sincera, perquè si no ho ets, no et poden ajudar i la malaltia cada cop es va fent més gran. Així que com abans els hi diguis molt millor, parla tant amb els pares com amb la psicòloga i digue'ls que creus que encara no estàs preparada per rebre l'alta perquè encara no et trobés bé, que estàs en una recaigua, ja veuràs com t'ajuden en tot el que puguin. Sé que és tot un esforç haver de fer tractament i anar cada setmana al metge i al psicòleg, però és la única manera de curar-te i recuperar la teva vida, pren-t'ho com una inversió! Ara hi vas per poder estar bé més endavant! com quan estudies per poder treure un exàmen. Molts ànims, parla amb els pares i la psicòloga i veuràs com després de parlar amb ells, vas recuperant-te. Un petó!!