Primer cop
l'altre dia ho vaig fer amb el meu novio (ell ja no era verge jo si) i jo no vaig arribar a l'orgasme ni vaig sentir res pero ell si i es va rallar molt. Es normal que la primera vegada no hagi sentit res? Cuan em fica els dits normalment si que arribo a l'orgasme..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Normalment la penetració no és la pràctica més plaent per a les dones. Per què? Perquè la gran majoria de terminacions nervioses no estan a l'interior de la vagina sinó en l'exterior i sobretot una tenim una gran concentració de terminacions en el clítoris (el nostre òrgan únicament encarregat de proporcionar plaer).
Quan estimula amb els dits, possiblement amb el palmell de la mà també estimula clítoris i per aquest motiu arribes a l'orgasme, cosa que amb la penetració és més complicat.
Proveu a jugar a altres coses que no sigui només introduir i quan jugueu a introduir estimula't tu mateixa el clítoris, a veure si sents alguna cosa més que aquest "res" que ens comentes.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL