masturbació
Tinc 14 anys i encara no me masturbat ni res d'aixo pero esq hi ha gent que em diu que ja ho haig de comensar a fer perque llavors el dia de la penetracio em fara molt mes al. Que faig? cal que ho fagi ara ja o mes endavant?
(perdo per les faltes)
Anissa Ouali

Hola Ioga!!! La masturbació és una forma de conèixer-nos a nosaltres mateixos, com reacciona el teu cos davant l'estimulació sexual, com gaudeixes, i/o com t'agrada fer-ho. No és que faciliti la penetració, sinó que et dona informació sobre el teu cos i cap.
Podríem dir que l'objectiu de la masturbació és per gaudir i per passar-ho bé, i a més a més aprendre. I per aquest motius cadascú decideix en quin moment vol fer-ho, no hi ha una edat d'inici i tampoc fer-ho perquè els altres ho diguin, només quan tu ho decideixis!
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada! Anissa Ouali @AniOuali