Estic molt gorda?
Hola! Tinc 13 anys i em veig gorda, peso 55 kg i la meva mida és d'1,53. He pensat moltes vegades en provocarme vómits pero mai ho he fet, no soc capaç... A l'estiu pesava casi 60 kg, sé que m'he aprimat 5 kg però em segueixo veient gorda. Estic bé amb el meu pes? O gorda? Ajuda siusplau! Un petó♥
Sara Bujalance

Hola Monty! El teu pes està bé! No has d'aprimar!! Treu-t'ho del cap!. Les úniques coses que has de fer per mantenir-te en un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. I, sobretot i molt important, NO et provoquis el vòmit, ja que no serveix per aprimar i és MOLT PERILLÓS per a la teva salut. Provocar-te el vòmit et pot deixar a l'hospital!!. Sé que la preocupació pel pes i el menjar pot arribar a ser una tortura i una persona pot sentir-se realment malament per culpa d'això, fins al punt de acabar, a vegades, patint un trastorn de la conducta alimentària. T'aconsello que parlis amb algun adult de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos i les coses que has fet per intentar aprimar-te, com provocar-te el vòmit, per exemple. Parlar-ho amb els pares t'ajudarà a sentir-te millor i ells t'ajudaran a evitar que aquesta preocupació es converteixi en un trastorn. Molts petons!!