No aguanto
Estic confosa... quan em masturbo i tal, als pocs segons del orgasme no puc més i haig de parar, tinc por de que quan perdi la virginitat passi el mateix... es massa per a mi o què? quin lio
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Potser tens molta sensibilitat al clítoris i això és fantàstic!!! Significa que tens una gran capacitat de sentir plaer.
Ja sigui quan estiguis sola o en parella, quan tinguis el primer orgasme no estimulis el clítoris com ho estaves fent fins arribar a l'orgasme, acarona altres zones dels teus genitals o acarona el voltant el clítoris però no directament, deixa que es recuperi.
El clírtoris té les seves coses, i poc a poc aniràs coneixent com reacciona el teu a l'estimulació, si saps que després de l'orgasme et molesta l'estimulació directe, prova a estimular de forma indirecte.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL