URGENT!
Hola soc noi tinc 15 anys i volia saber si es bo masturbar-se més d'un cop al dia habitualtment, també estic cansat de fer-me la típica "palla" i volia saber si hi han més maneres de fer-ho.
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És genial que els nois també us interesseu per la vostra sexualitat!!! És bo o dolent masturbar-se més d'un cop al dia? Depèn de per què ho facis... ho fas per avorriment, per relaxar-te, per arribar a l'orgasme el més ràpid possible, ... o per gaudir, conèixer el teu cos, passar-ho bé, perquè alguna cosa t'ha excitat, o disfrutar d'un moment íntim amb tu mateix?
Si la resposta és per arribar ràpid a l'orgasme i rebaixar l'ansietat, et direm que no ho facis sempre per això, intenta aprendre altres tècniques de relaxació ja que sinó pots adquirir un mal hàbit. Si ho fas perquè t'has excitat, tens ganes de jugar i et ve de gust, aleshores endavant!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL