Les cames...
Hola! com faig per treurem una mica de cama, tinc molts bessons pero aixo ja ho he acceptat ja qe es genetica. Pero la part de sobre del genoll... Faig molt esport i menjo sa, ja no se qe mes puc fer. Tinc una amiga qe li ha qedat la cama perfecta, qe puc fer?
Sara Bujalance

Hola Laura! Em sap greu però no hi ha cap manera per poder aprimar o engreixar una part concreta del cos, i pensa que la genètica té una influència no només en els bessons, sinó en tot el cos, la part de dalt de les teves cames també està influenciada per la genètica. El millor que pots fer per estar en forma és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. Fer esport és una manera molt saludable de exercitar les cames, però recorda que sempre hi ha un factor genètic, per això és tan important que cada persona s'accepti tal i com és. NO et comparis MAI amb les teves amigues, ni amb ningú, les comparacions són odioses, sobretot quan les fem nosaltres mateixos. Cada persona és única i irrepetible, com les empremtes digitals, i potser t'agraden les cames de la teva amiga, però resulta que els teus ulls són més macos o el teu somriure, etc. Així que no et comparis i valora't positivament aprenent a veure quines coses maques tens que segur que són moltes! Un petó molt gran!