Si tinc relacions....?
Sóc una noia de 14 anys per als 15, porto molt de temps amb el meu novio, i hem decidit que volem tindre relacions sexuals. Lògicament sóc verge, i m'agradaria saber si a partir d'ara que tindrem relacions em desarrollare més ràpid o continuaré igual (estic molt poc desenvolupada).
Anissa Ouali

Hola! Les relacions sexuals no acceleren el ritme de desenvolupament del cos.
És veritat que despertar de l'interès per la sexualitat i les relacions sexuals és un canvi més que es produeix durant la pubertat (època de desenvolupament i canvis físics i psicològics). Però el fet de mantenir relacions sexuals no accelera aquest desenvolupament.
Aprofito aquest missatge també per comentar-te si la decisió de mantenir relacions sexuals, significa realitzar la penetració? Si és així, us faria un altre pregunta, ja heu jugat a altres "jocs"? és a dir, conèixer que us agrada (el propi cos), que li agrada a l'altre (el cos de l'altre),.... Aquesta pregunta no és per dir que no heu de mantenir relacions amb penetració, però si per comentar-vos que les relacions sexuals són més que únicament la penetració.
El més important és gaudir de la sexualitat sense pressa, anar coneixent i aprenent.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali