MENJAR I GIMANS!!!
Holaa! Necesitava que em responguessiu a un dubte k tinc i aixi avera si hi puc fer algo! Jajaja bueno, resulta que soc una noia bastant alta, tinc 14 anys meseuru 1.68 i peso entre 48 i 53 mes ho menys!tot hi aixi, estic super prima pero menjo MOLTIIIISIM! m'hagradaria engordarme una mica.. per no tenir aquestes cames tan primes i els braços igual.. hauria d'anar al gimans per treballar cames o hauria de menjar una dietaa?
Sara Bujalance

Hola paulitaa! La única dieta que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, suficient (sense quedar-te amb gana), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar). Tot i així, recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, la constitució, que no podem canviar i que fa que, per exemple, algunes persones no aconsegueixin engreixar tot i menjar força, per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé. L'esport no et servirà per engreixar, però és molt important fer-ne per mantenir una bona salut i sí que t'ajudarà a estar en forma i tonificar el cos, cosa que li donarà un bon aspecte. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. I si continues tenint dubtes sobre el teu cos, pots demanar-li consella al teu metge, ell et podrà orientar. Molts petons!!