esport
holaa:) el cas es que porto ja uns mesos fent exercici. Abans sortia a córrer i després feia alguns abdominals i sentadilles, pero ara he passat a fer servir aquesta màquina de pedals que tinc a casa http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/936074322/Stepper-household-mini-swing-stairclimbers-font-b-pedal-b-font-device-stovepipe-font-b-machine-b.jpg Em preguntava si, fent servir aquesta maquina una mitja hora diaria i fent uns 100 abdominals podria no aprimar-me, sino mantenir la figura i aconseguir una mica de tableta i fer mes fortes les meves cames i donar-los-hi més forma. Quins altres exercicis podria fer per aconseguir aixo? moltes graciees!
Sara Bujalance

Hola Ingrid! Si cada dia fas una estona d'esport i a més t'alimentes d'una manera equilibrada i saludable, podras estar en forma sense cap problema. Ara, no cal que t'obsessionis amb fer esport cada dia o en fer 100 abdominals cada dia! Fes esport com a mínim 3 cops a la setmana i si en pots fer més, molt millor, però no t'obsesionis, ok? Per una altra banda, qualsevol esport, bicicleta, còrrer, nedar, ballar, fútbol, bàsquet... qualsevol exercici t'ajudarà a estar en forma, així que practica l'esport que més t'agradi i que millor t'ho passis, així estaràs en forma passant-ho bé! Un petó molt gran!