-PRIMERCOP-
Hola! Tinc 15 anys i sóc de Barcelona. EL cas es que estic sortint amb un noi, i no sé si fer-ho o no. Em fa por que es trenqui el preservatiu o que alguna cosa surti malament. Què puc fer?
Merci :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per a mantenir relacions sexuals amb penetració (o no) per primera vegada, el més important és que tu estiguis segura de voler donar aquest, que la decisió la prenguis tu sola i la voluntat sigui totalment teva.
Si es trenca el preservatiu significarà dues coses: la primera que ho esteu fent bé perquè heu utilitzat preservatiu, la segona heu tingut un accident i per tant podeu anar a buscar la pastilla del dia després ja que és un mètode d`'urgència i vosaltres en tindreu una.
Per tant, el que has de tenir clar és que vols fer el pas per tu mateixa i guiada només per la teva pròpia voluntat.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL