careta rodona
hola! dons veras, tinc la cara rodoneta i al riure les galtes sem fan molt grans, inclus no sem marca la ratlla que tenim cuan riem.. que faig??
em fa molta vergonya cuan ric i necesito fer-hi alguna cosa!
gracies!
pd:et faria res no publicar el meu nom?
Sara Bujalance

Hola! tranquil·la que el teu nom no el veig ni jo. La cara ha de tenir galtes, sinó se't veuria molt estranya! A més, la gent joveneta tendeix a tenir la cara més rodoneta i la gent gran, acostuma a tenir-la més seca. Estic convençuda que tot això que t'està passant amb les galtes és més una cosa que et veus tu però que els altres ni se n'adonen, perquè segurament estàs, sense voler, exagerant la mida de les teves galtes perquè t'has obsessionat una mica. Deixa de pensar-hi i no tinguis por a riure, la majoria de persones estan més maques quan sonriuen! Hi ha una dita que diu que "el millor maquillatge és un bon somriure". A més, quan les persones veiem que l'altre somriu, el percebem de bon rotllo i fa que ens caigui millor, així que ja saps, treu-te aquest complex (que és una obsessió teva) de les galtes i somriu! Un petó molt gran!