Preservatius trencats
Porte dos mesos tenint relacions sexuals amb el meu nuvi. El cas es que ho fem fet 4 vegades, i les dos últimes es va trencar el preservatiu. Ell no ho havia fet mai, però jo si, i a mi no m'havia passat mai allò de trencar-se el condó. ¿Per qué passa? Em costa un poc posar-se'l, ¿pot ser que es trenque perquè li ve xicotet? ¿O perquè altra cosa pot ser?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quina pregunta més interessant!
El preservatiu es pot trencar per diversos motius:
- Perquè hi ha aire dins el preservatiu, és a dir, que a l'hora de posar-lo no s'ajusta del tot al penis i es deixa entrar aire.
- Per tenir-los guardats en un lloc on els hi toqui el sol, a la cartera o a llocs on estiguin en contacte amb temperatures altes, això pot afectar a la seva fiabilitat.
- Perquè li vagin petits, potser els que utilitzeu són estrets i no li van bé, proveu amb alguna talla una mica més gran (en algun Sex Shop us indicaran).
Com veus les causes són moltes. Proveu amb alguna altre marca o una talla més gran si té el peni molt ample.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL