Embolic de cap a peus
Doncs resulta que a l'escola m'anava malament una assignatura i llavors vaig demanar ajuda a un professor per veure què podia fer per arreglar-ho. Llavors em va recomanar que fes classes particulars i em va dir que el seu fill me les podia fer.
Ara que ja porto uns dies amb les classes noto que m'hi estic enamorant. És molt maco i dolç i, a part d'ajudar-me amb els temes de l'escola, tímidament també em pregunta coses de la meva vida com per exemple què faig en el meu temps lliure i això.
El que passa, clar, és que no sé si jo li agrado o no, però després està el tema que és el fill del meu professor (seria molt incòmode o estrany) i no sé que fer, perquè noto que m'agrada però jo sóc molt tímida en aquestes coses i més si ell és més gran...
...estic feta un embolic de cap a peus...
Què faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta situació és una d'aquelles situacions en les que la solució és molt imprevisible.
Si és el teu professor de classes de repàs segurament és més gran tu, jove, però amb una diferència d'edad respecte a tu. No sabem si ell té parella o no, al marge d'això, potser ell et fa preguntes sobre la teva vida personal perquè és amable i per fer-te l'estona més amena i no només acadèmica (són classes de repàs, no és l'escola).
És normal que estiguis feta un embolic de cap a peus, el millor és que segueixis com fins ara, vagis a les classes i treballis per superar el curs que estàs fent. Si més endavant sents que ell vol alguna cosa més o vols dir-li que sents quelcom més enllà per ell, ja ho veuràs...poc a poc aniràs definint si el que sents és admiració cap a ell o enamorament.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL