Pes
Ola, ara fare 15 d'aqui poc, medeixo 1'63 i peso normalment 51'5kg pero aquests dies peso 52o algu mes. Estic gorda? esque veig a les demes que estan primetes i jo no...I nose si esque nose si esque soc jo que hem veig així o esque ho estic. Estic gorda? hauría d'aprimar-me? quina dieta hem recomanes i quin esport?
Sara Bujalance

Hola nenita13! Pots estar ben tranquil·la perquè estàs bé! No necessites aprimar res, el teu pes està bé! El que has de fer per mantenir un bon pes, com el que ja tens és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que a tu t'agradi t'anirà bé, tria els esports amb els que t'ho passis bé. Tant pot ser còrrer, anar en bici, patinar, nedar, fútbol, bàsquet, ball, voley... qualsevol que t'agradi. Molts petons!!