celulitis
hola tinc 16 anys i faig molt esport vaig en bici surtu a correr i vaig al gimnas, tinc celulitis al cul y nose com treura. Es nurmal que si vaig ejercici tingui celulitis? moltes gracies
Sara Bujalance

Hola! Sí, és normal tenir cel·lulitis tot i fer esport perquè la cel·lulitis és quelcom normal i natural en el cos de la dona. La cel·lulitis té a veure amb el fet de ser dona i tenir hormones femenines. És tan normal que les dones tinguin cel·lulitis com el fet de que els homes tinguin barba i pèl al cos (pel fet de tenir més hormones masculines). Totes les dones tenen cel·lulitis, unes més i unes altres menys, però pràcticament totes en tenen. Així que el millor que pots fer és acceptar-ho com a part natural del teu cos. Tot i així, si mantens una alimentació equilibrada i variada, i fas esport habitualment, com ja en fas, aconseguiràs tenir la cel·lulitis "a ratlla" i que no te'n surti més. Molts petons!!