No se com "endurir" la grassa
Mira t'explico, jo hem considero mes o menys (tirant cap a menys) be, pero el cas es que hu tinc tot "fofo" i per moltes abdominals que fagi sempre tinc grassa i esta toba i per molts excercisis de cames que fagi sempre estan tobes i es mou la graseta. No se que fer, estic molt acomplexada. Ajuda siusplau.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola LlunaStar! Primer de tot pensa que el cos no pot ser una pedra, és normal estar tovets, tothom té el cos tovet, sinó tindriem molt problemes per moure'ns. De totes maneres, pensa que l'esport deixa veure els resulats amb el pas del temps, quan el practiquem de manera habitual, de fer-ne uns quants dies no en treuràs res. El millor que pots fer per estar en forma és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això, és necessari també que cada persona s'accepti tal i com és, és la millor manera de treure's els complexes. Un petó molt gran!