Ajuda siusplaau!
Hola!! Necessito la vostra ajuda urgentment! Porto amb el meu novio quasi tres mesos i ens estimem molt...Fins ara tot havia anat super be..fins qe l'altre dia em va fir que ho havia fet amb la meva millor amiga. Això havia passat fa mig any aprox, quan ells encara estaven sortint. Jo no vaig saber que dir..Ja se'm havia fet difícil començar a sortir amb l'ex d'una amiga..però ara va i em diu aixoo.. Que havia de fer jo ara?? Potser ara les coses s'han refredat entre ell i jo,i també entre la meva millor amiga i jo..pero no se que fer...Com pot ser que ella no hagi pogut confiar amb mi?? Sabent que portem molts anys juntes. Que hauria de fer? Passar de tot i intentar oblidar el passat i pensar només amb el present? O donar-me compte que..pot ser l'haig de deixar...Perque ara per ara ell ho vol fer amb mi, pero no crec que sigui capaç de fer-ho sabent que també s'ha tirat a la meva amiga...Ajudaaa siusplau. No se si m'he explicat be, espero que si...Moltissimes gràcies :*
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pel que he entés, expliques que el teu xicot va tenir relacions amb la teva amiga, qui estava sortint amb ell fa uns mesos enrere. I a tu el que et molesta o et sap greu és que tinguessin relacions i no ho sabessis? Pensa que ella també tenia dret a no explicar-ho si no volia, ja que forma part de la seva intimitat.
Et diria que pensesis que et molesta més: que ella no t'ho expliqués, que tinguessin relacions o que ell t'ho hagi explicat quan ja porteu 3 mesos. També et diria que t'ho prenguis amb calma, ja que la decisió que has de prendre s'ha de raonar. Si ell t'agrada i esteu bé junts, perquè no continuar amb el que teniu? Tu ho decideixes!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat