Nose ben be el que em passa
Quan estic amb el meu novio no em faria res fer-ho amb ell perquè crec que estic preparada sempre que sigui amb preservatiu clar! El que passa es que tinc molta moltissima por de que el primer cop que ho faci es trenqui el preservatiu.. Perquè llavors li hauria de dir a la meva mare que em firmés aquella autorització per la pastilla del dia despres i tot aixo.. Suposo que em fa por veurem amb un bombo gegant als nou mesos . Sempre he sigut una mica pesimista, i crec, nestic segura que el primer cop es trencara el preservatiu .. Aixo es que no estic preparada?
Elena Crespi

Hola Maria98!
Això vol dir que tens dubtes i és normal!
La manera de fer que el preservatiu no es trenqui és posant-lo bé i mirant-lo de tant en tant perquè no s'escapi.
Et deixo un vídeo que t'explica com fer-ho!
DV3AC8qns
També t'has d'assegurar de que el preservatiu no estigui caducat i que es mantingui ben posat durant tota la relació sexual.
Els dubtes sempre hi seran i això no vol dir que estiguis més o menys preparada.
També has de valorar quant de temps fa que estàs amb la teva parella, si ja jugueu a altres jocs i us aneu coneixent... i la relació sexual amb penetració serà un pas més on, si us assegureu que el preservatiu estigui ben col·locat, no té perquè trencar-se.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres