anorèxia?
hola una pregunta ke m'agradria saber es si em falta guanyar pes: tink 15 anys medeixo 1,58 i peso 40 kg jo crec que estic be pero hi ha gent que em diu ke estic massa prima m'agradaria saber si m'hauria d'engreixar o no...
Sara Bujalance

Hola lori! Sí és veritat que tens el pes una mica justet, però el pes és molt relatiu i depèn de moltes coses, no només de l'alçada, també depèn de la constitució genètica, de l'estat de salut, de l'activitat física, de l'estil de vida de la persona, etc. Per assegurar-te de tenir un bon pes és necessari que mengis de tot, variat, suficient (sense quedar-te amb gana), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i repartit en 5 àpats diaris (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar). Fent tot això no hauries de tenir problemes amb el pes. El que hauries de fer també és anar al metge i demanar-li opinió, ell et pot orientar. Molts petons!!