No se que em pasa
Fa 2 dies que m'ha deixat el meu novio i desde divendres la nit que no puc menjar quasi re, no tinc gana, que em pasa?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Entenc com et deus sentir, és normal que després de tallar amb el nòvio et trobis trista, amb ganes de plorar, angoixada i que et costi menjar. A mida que vagin passant els dies i et passi el "mal de amores" aniràs sentint-te millor i recuperant la gana. Tot i així, és important que facis un petit esforç i continuis menjant tot i no tenir gana, ja que és molt important alimentar-se bé per sentir-se bé. Parlar amb els amics, amb els pares, etc. t'ajudarà a superar la ruptura i a trobar-te millor. Molts ànims i molts petons!!