necessito consell!
Jo sempre he estat molt prima, peso 42 i mesuro 1.54 aprox. i he calculat allo de la massa corporal IMC i em diu que és una mica més baixa del normal, aquest pes m'afecta molt, menjo tot el que puc i variat i em quedo igual i vaig estar amb febre malalta 3-4 dies i casibé no vaig menjar i seguia pesant el mateix. Jo no ho entenc... M'agrada fer esport, però cada vegada e faig menys per no cremar calories i poder pujar de pes, pero no pujo de pes, sempre peso el mateix, li vull comentar a ma mare d'anar a una nutricionista o alguna cosa així, però no puc, nose si es hipertiroidisme, però seria estrany perquè ella té hipotiroidisme. L'any passat, em van fer un estudi al estomac i resulta que digeria massa ràpid i aleshores m'atipava de seguida i em van donar uns protectors d'estòmac, ara menjo molt més pero igualment no puc pujar de pes, ja se que es dificil de respondre, pero sisplau doneume consell sobretot de lo de parlar amb ma mare...
Merci per tot
Petons
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Entenc com et deus sentir, quan algú passa per quelcom com tu pot ser molt angoixat perquè es té la sensació de no poder controlar el cos, que tot i esforçar-se en menjar, un no s'engreixa. Per això fas molt bé de voler parlar-ho amb la teva mare, ella t'ajudarà a sentir-te millor. Sé que pot ser difícil parlar amb la mare de les coses que et preocupen, per això és important que triis un moment en el que tant tu com la teva mare estigueu tranquil·les i pugueu parlar amb calma. Potser et costa començar a parlar, però ja veuràs com un cop hagis començat, la resta et sortirà sol. De totes maneres, si veus que parlant cara a cara et costa molt, pots provar d'escriure-li una carta a on li expliquis el que et preocupa per a que se la llegeixi. Tant pots estar davant quan la llegeixi com marxar i ja parlareu després de que l'hagi llegit. Pots escriure-li una carta, o un e-mail, com vulguis. Una altra opció és que li ensenyis directament la consulta que m'has fet. Fes el que a tu et vagi millor, però parla amb ella. Molts ànims i molts petons!!