Rapid Pliis
hola,resulta que la propera setmana he quedat amb la meva novia per començar amb el sexe, o almenos començar a fer coses, però ella no sap que el meu penis es molt petit, crec que es pensa que el tinc molt gran. Es que em fa 1,5- 2 cm abaixat i 6 cm pujat i tinc 14 però ja he fet el canvi.
Que em recomanes que faci li dic? Es que si li dic tinc por que digui que no u vol fer, pk es la mes guay i mes popular de la clase, o aixo diu almenys diu tothom.
Quina es la mitja de tamany? EL tinc petit, normal, o molt petit?
Elena Crespi

Hola Joanpau,
Doncs has de mirar bé com et mesures el penis. No sé si ho estàs fent correctament.
De fet, tens 14 anys i encara que ja hagis fet el canvi, encara pots anar canviant fins als 18 anys, tranquil·lament. Jo et diria que tot just estàs iniciant el teu canvi, encara que ja tinguis semen.
Si et sents insegur, pots comentar-li a ella i parlar-ne. És molt important que tingueu confiança
I us tecomano que aneu començant els jocs lentament ja que encara teniu moltes coses per descobrir. A poc a poc i anar aprenent correctament.
Si veus que continues preocupat pel teu penis, et recomano que puguis anar al metge.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres