el meu pes
Hola! Mireu jo tinc un dubte. Sóc prima des de ben petita, i tothom em diu que estic molt prima, que semblo anorexica, que tinc el canell molt prim, etc. ( la gent sempre té necessitat de criticar.) Jo menjo bé i saludable, però el cas es que em vull apuntar a fer esport per estar en forma però com diuen que estic dèbil i prima que no em convé. Fer esport em fara estar més prima? i perque no engreixo, si menjo??
Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies a tu per compartir amb mi la teva preocupació. És veritat que quan una persona està en un pes baix, no és convenient que faci esport perquè podria ser perillós per a la seva salut. Per fer esport és necessari estar bé de salut i tenir un pes mínim. Sobre el fet de no engreixar tot i menjar, pot ser per diversos motius: que en realitat no mengis suficient, que hi hagi alguna alteració metabòlica que dificulta el guany del pes o algun altre problema mèdic. El que has de fer en la teva situació és passar del que els altres et diguin i anar el més aviat possible al metge, ja que és imprescindible que mirin el motiu pel qual no engreixes i et donin una solució. Molts ànims i molts petons!!