Hola, bona tarda, tinc un dubte
Bona tarda:
Fa temps que el meu nòvio i jo tenim relacions sexuals, pero mai he tingut un orgasme, pot ser es normal pero m'agradaria saber com ho puc solucionar o per què no arribo mai a tenir-lo, ell ja es corre, parem una mica i seguim perque intentem que jo arribi, pero res.
¿Per què em passa?
¿Es normal no?
¿Ho puc solucionar d'alguna forma?
Moltissimes gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Entenem que intenteu que tu tinguis un orgasme amb penetració. Si això és així, el que et passa és el més normal del món.
En els genitals femenins la majoria de terminacions nervioses es troben en l'exterior de la vagina i no a l'interior, amb la penetració s'estimula la part interna dels genitals femenins i per aquest motiu no arribes a l'orgasme, perquè en aquesta zona no hi ha moltes terminacions.
Què podeu fer? Jugar a estimular altres zones, per exemple: quan et masturbes estimules clítoris? ensenya al teu novio com ho fas i guia'l perquè sàpiga com t'agrada i pugui fer-ho ell.
Jugueu sense penetració, masturbació en parella, estimulació oral, etc... jugueu!
I sobretot quan tingueu relacions sexuals amb penetració utilitzeu sempre preservatiu!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL