Dits-pentració
Hola! Ultimament em preocupa una cosa...
Jo em masturbo, peró fa poc em vaig introduir els dits (no ho havia provat mai) i des de llavors fins ara mai t'ha donat plaer posar-me dits, nomes el certament amb el clitoris.
El que em preocupa és que en el momento de la penetració no senti plaer, podria passar? Ademés, el meu nuvi la te bastant gran i encara em fa més cosa, he sentit persones que t'han arribat a fer mal de veritat per culpa d'una molt grossa. Jo confio amb ell, i se que ho farà amb compte, tot hi així m'agradadia saber si el mal nomes es al principi...
Espero haver-me explicat bé:)
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El més normal és que amb la penetració no arribis a l'orgasme, només amb penetració és complicat ja que les terminacions nervioses en els genitals femenins es troben en el clítoris i en l'exterior de la vagina, per aquest motiu arribes a l'orgasme estimulant clítoris i no hi arribes introduint els dits, és el normal!
La vagina és com un mitjó talla única, posis la mida de peu que hi posis s'adaptarà! Pots ser que al principi notis una mica de molèstia, sí però poc a poc, amb calma, suavitat i excitació s'anirà adaptant. Sobretot si sents molt de dolor en algun moment digues-i i pareu de penetrar, jugueu a altres coses i passeu-ho bé sense penetració.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL