pes!!!
Hola!
No se si peso molt pero jo em notu gorda tinc 13 anys i soc una noia i peso 56 kilos
i em veig gorda!! no se si es pel creixement o si menjo massa!! Ajudemo siusplau!!!!!
Mercii
Sara Bujalance

Hola! El pes en sí no diu gaire cosa. Pensa que és molt relatiu, perquè el pes depèn de l'edat, de l'alçada, de la constitució genètica, de l'estil de vida que fa la persona, del seu estat de salut, de l'activitat física que fa, etc. A més, 56 quilos en sí, són un pes normal. El que has de fer per assegurar-te d'estar en un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Si continues sentint-te preocupada pel pes, el millor que pots fer és preguntar-li al teu metge, ell et podrà orientar. Molts petons!!